چرا باید از وردپرس استفاده کرد؟

12 مرداد، 1401 زمان مطالعه   1 دقیقه, 47 ثانیه
1
[statistic class="m-0 ms-2" params='unique']

حال که با وردپرس آشنا شدید، حتما از خود می‌پرسید که آیا وردپرس پاسخگوی تمامی نیاز های شما هست و یا اینکه اصلا چرا باید از وردپرس استفاده کرد؟ در این مطلب بطور خلاصه به این موضوع که چرا وردپرس در بین سیستم‌های مدیریت محتوا از محبوبیت بالایی برخوردار است خواهیم پرداخت.

در ابتدا باید گفت، با یادگیری وردپرس می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به کدنویسی یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید، آن را هر طور که می‌خواهید گسترش دهید و از آن درآمد کسب کنید.

وردپرس چیست؟

بیشتر بدانید

چرا باید از وردپرس استفاده کرد؟

همانطور که قبلا به آن پرداختیم، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است. با وردپرس به راحتی میتوانید یک وبسایت برای خود ویا فروشگاهتان بسازید و آن را مدیریت کنید. به راحتی در سایت خود تصویر و مطلب بارگذاری کنید و برای سیاست‌های راهبردی آن مانند نحوه پرداخت، کنترل ورود کاربران و… افزونه مورد نیاز خودتان را بیابید و روی آن نصب کنید.

بطور خلاصه، اگر شما نیاز به طراحی سایت با کمترین هزینه دارید و یا زمان کافی برای طراحی یک وبسایت از ابتدا ندارید، وردپرس راه‌حل مشکل شماست! شرکت ها و تیم های گوناگون هر روزه در حال اشتراک گذاری افزونه های وردپرس برای راهکار های مختلف مانند ساخت فروشگاه و یا کیف پول آنلاین و… هستند. در ادامه چند دلیل اصلی برای استفاده از وردپرس را بیان خواهیم کرد…

افزونه یا Plugin چیست؟

بیشتر بدانید

در زیر به برخی از دلایل مهم برای استفاده از وردپرس اشاره شده است:

  • رایگان بودن: بدون هیچ هزینه‌ای یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید، آن را هر طور که می‌خواهید گسترش دهید. از هزاران امکانات رایگان وردپرس لذت ببرید.
  • قابلیت توسعه: به لطف وجود هزاران‌ افزونه و قالب‌های رایگان و تجاری در وردپرس، هر ویژگی یا امکانی را که بخواهید می‌توانید به سایت خود اضافه کنید.
  • یادگیری ساده: آموختن وردپرس اصلاً کار پیچیده و سختی نیست. به کمک پشتیبان وردپرس یاد می‌گیرید چگونه یک وب‌سایت راه‌اندازی کرده و آن را مدیریت کنید.
  • منابع آموزش فراوان: برای وردپرس منابع اطلاعاتی بسیار زیادی وجود دارد که به راحتی می‌توانید به کمک آنها خود را به روز نگه دارید. اگر به سوال یا مشکلی برخوردید در انجمن‌های وردپرس با میلیون‌ها کاربر وردپرسی در تعامل باشید.

پاسخی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مدیر سایت

    توجه داشته باشید که طراحی وبسایت‌ با سازوکارهای پیچیده نیاز به طراحی افزونه اختصاصی دارد.